• head_banner_01

Attualità
Proressionale à saldatura à alta frequenza à macchina à saldatura Fornitore per più di 10 anni

Mingshuo Electric hà passatu a certificazione TUV è hà ottenutu a certificazione di u pruduttu d'oru è a certificazione di forza

In 2017, a saldatrice à alta frequenza à statu solidu Mingshuo hà ottenutu a certificazione russa GOST - R per via di i bisogni di i certificati di saldatura di i clienti; In u 2020, u Gruppu Mingshuo hà guadagnatu un brevettu tecnicu nantu à a macchina di saldatura, è parechji altri genitori nantu à u saldatore sò dumandati.

Baoding Mingshuo Electric hà passatu a certificazione TUV per a prima volta in 2019 è hà guadagnatu dinò sta certificazione in 2020. A certificazione include principalmente certificazione di produzzione, certificazione archivata è certificazione di forza economica. Queste certificazioni sò ottenute per ispezzione archiviata, valutazione di capacità di produzione è ripresa di video in diretta di u nostru fabbrica da un organu di certificazione di terzu. I clienti ponu amparà nantu à a fabbrica Mingshuo direttamente da a fabbrica in ligna video in piena movimentu, in modu da visità a nostra fabbrica senza esce, è risparmià più tempu è energia per i clienti. Benintesa, Mingshuo Electric hè sempre prontu per novi è vechji clienti à visità a nostra fabbrica in ogni mumentu è amparà u prucessu di produzzione di saldatrici.                                 

A causa di l'espansione cuntinua di l'affari, u Gruppu Mingshuo hà custruitu un novu attellu in u 2016. Un annu dopu, tutti l'impiegati è l'attrezzatura di Baoding Mingshuo si sò trasferiti in un novu situ, è a nova zona di pianta cresce di trè volte, a zona di l'uffiziu hà aumentatu di una tempu. U numaru di impiegati hè aumentatu quattru volte. Durante questu periodu, Mingshuo cerca sempre di furnisce più apparecchiature è servizii novi à novi è vechji clienti. Attraversu sforzi ininterrotti, a quota di mercatu naziunale è internaziunale di Mingshuo hè stata in espansione. simu stati invitati à participà à l'associu domesticu di tubi d'acciaiu è diventà membru di l'associu. Attraversu a cumunicazione è a cooperazione, avemu ammaestratu più cambiamenti novi in ​​l'industria, avemu capitu i bisogni immediati di i clienti prima, è hà servitu i clienti megliu. In l'anni successivi, simu andati in Pakistan, Iran, Turchia, Germania, Brasile, Tailanda è altri paesi per participà à a mostra, è avemu ancu i nostri agenti in India. 


Tempu di posta: Maghju-26-2021